Barnvakt

Hejsan hoppsan Alle sammanan!

Idag har jag gjort... ingenting? Jag har varit hos min pojkvän och legat i sägen hela dagen och spelat nitendo wi, ett otroligt underhållande spel ^^ Sen har jag varit barnvakt. Och under tiden så kollade jag på två av mina absoluta favorit filmer

50 first dates - Om en tjej som är med om en bil olycka och förlorar kosrtids minnet. hon minns allting innan olyckan. Men de dagar hon upplever efter krachen glömmer hon underdagen. Pappan och broderna kämpar hårt för att hon ska ha det så bra som möjligt men efter nästan ett år efter olyckan så träffar hon en kille och de börjar gilla varandra , grejen är bara den att dan efter har hon glömt allt om vem han är och vad de gjort tillsammans men han ger sig inte ändå.

The Holiday- Handlar om två kvinnor som båda fått sitt hjärta krossat. De bryter hus med varandra under julen, den ena bor i england den andra i L.A och nu byter de hus. De båda rymmer från kärleken men i slutändan hittar båda den ändå.

Sen har jag kommit på att idag är sista dagen på höstlovet :' ( Ska spendera min dag med att gå och sova nu och sen när jag vaknar ska jag plugga spanska, inte så upphettsande direkt.

Hur ska ni spendera er sista lov dag så att den blir riktigt lyckad?

Imorgon ska jag prata om bästa vänner och en av mina vänner vars förhållande har gått över styr

§F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0