Skoldagen

Hej bloggen!

Idag var det första skoldagen och det var faktist helt okey!
Dagens höjdare var på so lektionen, vi ska precis börja jobba med första och andra världskriger då min lärare frågar " 1815, minns ni vad som hände då?" Då kommer min fina vän med kommentaren "1815, vet du hur länge sen det var, hur ska vi kunna minnas vad som hände då?" Okey der låter konstigt när man återberättar men för stunden så var det enormt roligt.

Annars idag så har jag varit med min älskling och det var helt underbart. Han hade bestämt sig för att det skulle vara "min kväll" han brukar ha det ca 2 gånger i veckan men det är lika gulligt varje gång, men den här gången var det någon extra. allt var om mig, han gjorde till och med fotmasage när vår " fina stund" var över. Jag älskar den killen så är det bara, han är en klass för sig!

Hur har eran första dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0