Presentation

Hej bloggen, Hej männsikor, Hej Svergie!

Jag är trött på mode bloggar, ungmammabloggar, jag har inte en drös med pengar och jag har ingen bebis bredvid mig. Jag är en helt vanlig tjej , och jag ska skriva om livet som det verkligen är. Ni ska få vara med i min värld, se mina tankar och mina åsikter om mig själv och den värld jag lever i.

Jag har valt att vara anonym och det ska även personerna som nämns i den här bloggen bara. Hoppas ni förstår varför och har överseende!

Här kommer en kort presentation om dem som mest sanoligt kommer nänmas i bloggen!

LT - Min pojkvän sen 2 år tillbaka, mitt livskärlek, men den som betyder mest är den som gör en mest ledsen så självklart är det här inget undantag. Vi bråkar, vi går igenom faser, allt skit tillsammans som man måste gå igenom i tonåren!

EJ - Min bästavän, min totala motsatts. Vi har det bra , men ja det skär sig ibland, Hon bor i den perfekta lilla familjen, i det söta lilla livet, har inte en aning om hur det är att gå igenom ett helvete.

JB - En till vän. Hon har precis blivit dumpad av sin pojkvän, men han fortsätter utnytja henne, jag har försökt prata med henne, men det är som att prata med en väg, jag har börjat funderat på om det är så att hon vill ha det såhär eller om hon faktist är så dum att hon inte ser vad han gör mot henne!?

IS- Tjejen som tror hon har allt men har ingen, tjejen som vill ha allt för sig själv men det slutar alltid med att hon har inget. Tjejen som kräver så mycket att hon tillslut får alla att vända sig emot henne. Hennes speciallitet är att snackaskit, och det gör hon.. Mycket!

AB- min barndomsvän, en fin tjej. Flummig, och försöker precis som alla andra tjejer i vår ålder hitta vem dem är.

MB- En ganska ny funnen vän, som gärna lägger en mur runt sig.

VS- En snubbe som tror han är nr 1 i allas ögon, han tror att han kan behandla folk som han vill, men välkommen gubben, det blir konsikvenser av allt du gör!

VOL- Min vän, hon har också precis blivit dumpad, och är såklart ledsen över det. Killar kan jue verkligen vara idioter, han slängde verkligen iväg en toppen tjej, synd för honom!

Ja där har ni i alla fall en del, om det kommer några nya personer så presenterar jag dem längre fram!

Men nu till den viktigaste personen nämligen mig!

Jag är som sagt en tjej på 15 år, jag idrottar ca 3 gånger i veckan, har skillda föräldrar. Jag är mig själv till 110% och är inte rädd att säga till andra vad jag tycker. Jag är ärlig, och kan ta konsikvenserna av det jag gör. Jag behandlar andra som jag själv blir behandlad. Jag är en svår person, du kan hata eller älska mig det är upp till er!

Hoppas ni kommer uppskatta min blogg och det jag skriver om. Jag svara gärna på frågor och försöker hjälpa er där ute så mycket jag bara kan! 

§F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0