Slutet gott allting gott

Jag har pratat med min babe nu och allt är bra, visst det svider lite fortfarande men det är väll det som kallas kärlek? att bli ledsen för att kunna blir glad igen? För oavsätt vad så älskar jag den killen otroligt mycket. Han har all min kärlek, jag har aldrig och kommer aldrig kunna älska någon annan än honom.
Vissa tycker jag är konsigt som är med honom, avensjuka antagligen för den enda anledningen de kan säga när ajg frågar varför är " du missar så mycket" men vad exakt är det jag missa när jag väljer att vara i ett förhållande? Att gå ut och festa okontrolerat? Att få ett simpelt strul eller sex med någon jag tycker om för stunden? Eller att få mitt hjärta krossar av någon player?

Jag har haft turen att hitta äkta kärlek och jag byter inte ut det mot någonting i hela världen. Och jag hoppas att alla ni där ute får uppleva den enorma och underbara känslan någon gång !

Skulle någon vara intresserad av att höra min kärleks historia? hur allting började?
Eller är det någon som skulle vilja beratta sin? Skriv en kommentar och berätta eran kärleks historia lyckligt slut eller inte.

"ångra aldrig någonting som för stunden fick dig att le "

§F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0