Telefonsamtal

Den här natten har jag fått 3 telefonsamtal.

I från VOL som var ledsen över att hennes ex redan hade börjat hålla på med andra ( det gjorde slut för 2 dagar sen) och jag förstår henne, inte nog med det, så var det hennes kompis han hade hållt på med. Och hennes fråga blev då "tyckte han någonsin om mig" Och ja vad ska man svara? Killar tänker jue inte alls ibland och det är bada dem själva som kan färklara deras underliga tankar och handlingar!

Det andra telefonsamtalet kom från killen! (JK) Och ska jag vara ärlig så svarade jag inte, mitt i natten orkar jag faktist inte lyssna på förklaringen till varför han gör som han gör. Han får helt enkelt vänta.

Sista telefonsamtalet kom halv 4 och från AD En kille vars iq ligger på ca 13. Hans första utalande var " sov du eller?" Nej nej verkligen inte kl är jue bara halv 5 och det är söndag, visst detär höstlov men ändå? Han hade som valigt inget vättigt att säga så samtalet av slutades ganska snabbt. 

Såna där samtal som det sista, när man ringer "bara för att" när man igentligen inte har någonting vättigt att säga, måste man ringa dom på natten? har människor ingen logik? Jag menar det här är inte första gången och jag är absolut inte ensam om det här, Men varför snälla kan någon förklara varför man väljer att ringa " bara för att prata lite" mit i natten? 

§F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0