This is me



Hej tänkte gå in lite mer på vem jag är. Jag är som sakt 15 år och bor i en stockholmsförort med min pappa. Jag har en äldre syster som inte bor med oss. På fridtiden är jag med min bebe eller mina vänner. Skolan tar också sin lilla tid. Jag är en ärlig och trogen vän. Jag är väldrigt rak, och stark person, kan också uppfattas som svår. Vissa klarar inte av mig. Men det är sånn jag är. Jag ställer upp för mina vänner och behandlarandra som jag själv blir behandlad, vilket vissa inte tycker om. Jag tar hårt på saker som rör mig eller mina vänner men är på samma gång bra på att förlåta med förutsättningarna att man har en bra förklaring.

så där har ni mig, har ni några frågor är det bara att fråga på

§F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0